Lammers Support Group

Hoe ontwikkel ik de WAUW factor in mijn bedrijf zodat ik klanten en gasten maar zeker ook medewerkers blijf boeien en binden.

Johan Lammers directeur/eigenaar van Lammers Support Group uit Klarenbeek is een expert op het gebied van gastvrijheid ontwikkeling. Van zijn boek “Wauw gastheerschap en sales in optima forma” is inmiddels de 2e druk uitgekomen.

Johan is zelf een ervaren retailer en geeft u in 30 minuten allerlei nuttige tips over het ontwikkelen van de WAUW factor in je bedrijf.

Met zijn bedrijf ontvangen ze zelf ook gasten op hun www.sfeerlocatie.nl en coacht hij ondernemers in de groei van goed naar geweldig. Met hun evenementen bedrijf organiseren ze unieke events in binnen en buitenland.

Biografie:

Apeldoorner Johan Lammers (9 oktober 1966), getrouwd, vader van vier (in de leef- tijden van 17, 21, 24, 25) was een meer dan succesvolle verkoper van personen- en bedrijfswagens bij een Fiat dealer in Veenendaal. Bij de importeur van toen nog Daewoo (thans Chevrolet) begeleidde hij vervolgens autodealers in de groei van goed naar geweldig en als ondernemer bouwde hij een dealer-holding op met 120 medewerkers. Nu is Lammers een gevierd adviseur en coach die organisaties en bedrijven ondersteunt in hun groei naar een beter rendement, met meer plezier en prestatie. In de loop der jaren ontwikkelde Johan een fascinatie en passie voor het thema ‘Gastheerschap’. Lammers, zelf een geboren gastheer, is inmiddels op events en incentives rondom dit thema een buitengewoon gedreven trainer, inspirator en organisator ineen. Zijn aanpak zorgt ervoor dat iedereen die ooit Johan Lammers heeft ontmoet, hem niet snel meer vergeet.

Enthousiast, gedreven, gastvrij, eerlijk, authentiek, creatief, goede echtgenoot en vader met heerlijke kinderen, levensgenieter, met zo’n man wil je wel zaken doen. Zijn gaspedaal is altijd ingetrapt, hij maakt altijd het verschil.
Maar hoe is Lammers zo’n goede gastheer geworden en waarom gaat het zo vaak fout als het om zijn geliefde thema gaat? En bovenal: hoe speel je nu maximaal in op het belevingsvraagstuk van de klant en bereik je gastblijheid ?

Je kunt na de Mini Masterclass een gesigneerd boek bij hem kopen.
Alleen tijdens de beurs van €19,95 voor €14,95

Zijn boek Wauw “ Gastheerschap en sales in optima forma “ is onlangs in de 2e druk verschenen.

 

Hier alle informatie over zijn bedrijf: www.lammerssupportgroup.nl

Lammers Support Group
Hoofdweg 68
7382 BK Klarenbeek
055 301 04 16
www.lammerssupportgroup.nl
info@lammerssupportgroup.nl

Buitengewoon Business
055 3600975
www.buitengewoonbusiness.nl
info@buitengewoonbusiness.nl

Bezoekadres
Omnisport Apeldoorn
De Voorwaarts 55
7321 MA Apeldoorn

 

 

 

Buitengewoon Business is een gezamenlijk initiatief van Totaal Organisatie en Libéma
Algemene Voorwaarden