Lous van Haarst

Mond-tot-mond reclame: van toeval naar strategie

Stel een ondernemer de vraag hoe hij/zij aan klanten komt en 9 van de 10 zeggen door mond-tot-mond reclame. Geen woord van gelogen want dit is ook de uitkomst van recente onderzoeken onder succesvolle bedrijven. Er kleeft echter wel een mits aan.

Mond-tot-mond reclame is heel effectief mits het expliciet onderdeel uitmaakt van je marketingstrategie. Dat dit geen ‘ver-van-je-bed-show’ hoeft te zijn, ga je vandaag ervaren. Er zijn namelijk verschillende manieren om deze strategie effectief toe te passen. Kies waar jij je comfortabel bij voelt en zet het systematisch in. Zo word je ‘op eigen wijze succesvol’ met de bij jou en de onderneming passende referral strategie.

Lous van Haarst biedt ondernemers in het Mastermind Instituut extra hersenkracht zodat zij ‘gerichter’ gaan ondernemen.

“Door kennis en ervaring te delen met mensen die net als jij gemotiveerd zijn om hun doelen te realiseren, wordt helder wat je over het hoofd ziet. Je kijkt er letterlijk overheen. Iets waar je overheen kijkt kun je ook oprapen. Dat wat je opraapt aan nieuwe inzichten helpt om de beoogde ontwikkeling van je onderneming te realiseren.”

Hoe Lous dit doet kun je lezen op www.mastermindinstituut.nl

Buitengewoon Business
055 3600975
www.buitengewoonbusiness.nl
info@buitengewoonbusiness.nl

Bezoekadres
Omnisport Apeldoorn
De Voorwaarts 55
7321 MA Apeldoorn

 

 

 

Buitengewoon Business is een gezamenlijk initiatief van Totaal Organisatie en Libéma
Algemene Voorwaarden